‘Voor hen een klein klusje, voor mij een wereld van verschil’
Met een oude computer en een flinke dosis doorzettingsvermogen begon Carla Bijleveld begin 2016 haar administratiekantoor, LTMC Administraties. Maar na bijna een decennium was het tijd voor een upgrade. Haar desktop voldeed niet meer en het Ziggo-e-mailadres was allesbehalve professioneel. Carla ging op zoek naar een IT-partner en kwam uit bij Mr-Orange. In dit artikel vertelt ze waarom die keuze voor haar een schot in de roos was.
Van desktop naar laptop: klaar voor de toekomst
Na 22 jaar ervaring als administrateur bij een werkgever, zegde ik negen jaar geleden mijn baan op en begon ik mijn eigen administratiekantoor, LTMC Administraties. Gewoon met een oude computer die ik nog ergens had staan. Maar na acht jaar was mijn desktop echt aan vervanging toe. Ik wilde ook wel een keer van dat Ziggo-adres af. Het werd tijd om een professionele IT-partner in te schakelen.
Gedeelde roots
Ik kom uit Moerdijk, net als Marjon de Visser, die nu algemeen directeur is van Mr-Orange. Op LinkedIn zie ik regelmatig berichten van haar en het bedrijf voorbijkomen. Daarnaast is mijn man actief bij de lokale voetbalclub, die door Mr-Orange wordt gesponsord. Toen ik een IT-partner zocht, voelde het logisch om bij hen aan te kloppen. Eén en één is twee, toch?
Laptop met docking-station en beeldscherm
Ik heb altijd met een desktop gewerkt en dat werkt prettig. Maar als je je klanten regelmatig bezoekt, is een laptop toch een stuk handiger. Zeker nu mijn boekhoudprogramma vanaf januari in de cloud staat. Een desktop kun je niet meenemen naar klanten. Mr-Orange adviseerde een laptop met een docking-station en een beeldscherm. Ideaal, want nu kan ik thuis comfortabel werken, maar ook gemakkelijk mijn laptop meenemen naar klanten. Twee vliegen in een klap.
Wereld van verschil
Mr-Orange heeft ook mijn e-mailadres omgezet naar een professioneel @LTMC-adres. Al mijn oude mails uit mijn Ziggo-mailbox hebben ze netjes overgezet. Die moet ik natuurlijk bewaren voor de fiscus. Verder hebben ze ervoor gezorgd dat mijn loon- en boekhoudprogramma’s vlekkeloos op de nieuwe laptop draaien. Voor hen was het misschien een klein klusje, maar voor mij maakt het een wereld van verschil. Alles verliep soepeltjes en ik kan weer jaren vooruit.
IT zonder wachttijden of ingewikkelde processen
Wat ik het meest waardeer aan de samenwerking met Mr-Orange, zijn de korte lijntjes. Ik zie bij mijn klanten vaak dat ze een grote IT-partij hebben waarbij je een ticket moet aanmaken en dan maar moet hopen dat je snel antwoord krijgt. Bij Mr-Orange is dat totaal anders. Als ik een mailtje stuur, krijg ik direct reactie. Geen wachttijden of ingewikkelde processen. Alles wordt snel geregeld, en ze komen het gewoon bij mij thuis installeren. Dat vind ik echt een verademing. Ben je ook op zoek naar een betrouwbare en toegankelijke IT-partner? Dan zou ik zeggen: geef ze een belletje.