Als organisatie zijn wij het hele jaar druk met het helpen van onze klanten. En daar hebben we, (gelukkig!), onze handen vol aan. Maar het is af en toe goed om even stil te staan, terug te kijken en vooruit te blikken.
Samenwerking
De samenwerking met jou en onze andere klanten is ook het afgelopen jaar zeer fijn geweest. De contactmomenten zijn persoonlijk, vriendelijk en constructief. Zelfs als er eens wat misgaat, en ook bij ons gebeurt dat soms, blijven de contacten menselijk en opbouwend. Hoewel wij het niet leuk vinden dat technieken af en toe haperen, zorgt het er wel voor dat wij onze werkwijze en procedures blijvend verbeteren en aanscherpen. Dit leidt er weer toe dat al onze IT-omgevingen, ook met onderdelen waar we geen directe invloed op kunnen uitoefenen, nog stabieler worden. Van de nood een deugd maken dus.
We hebben ook in 2023 weer een aantal nieuwe klanten mogen verwelkomen, we hopen dat zij zich net zo thuis gaan voelen bij Mr-Orange zoals veel van onze klanten dat al jaren doen.
Communicatie
We vinden het belangrijk om contact met je te houden. Dit doen we volgens afspraak, naar aanleiding van verzoeken, via onze administratie en naar aanleiding van helpdeskverzoeken. Hiernaast hebben wij afgelopen jaar ook meer ritme gebracht in onze nieuwsbrieven. Hierin geven we tips, informatie en inspiratie. Naast deze geschreven vorm, hebben we ook een aantal podcasts opgenomen met dezelfde doelen. Geen verkooppraatjes, maar kennis, inspiratie en inzichten waar IT-verantwoordelijken wat mee kunnen. Ook komend jaar mag je nieuwe nieuwsbrieven en podcasts van ons verwachten.
In 2023 hebben wij onze huisstijl opgefrist en hebben we een compleet nieuwe website gemaakt. Het was voor ons geen kwestie van een ‘nieuw likje verf’, maar we hebben onze dienstenaanbod en onze positionering ook meteen onder de loep genomen. Een heel erg leuk, maar ook intensief traject. Neem gerust een kijkje op onze homepage! (www.mr-orange.nl).
Kwaliteitsnormen
Inmiddels alweer een paar jaar zijn we in het bezit van het ISO 27001 certificaat. De audits maken ons heel bewust van de kwaliteit die we leveren en hoe we dat kunnen borgen. Ofschoon iedere audit zorgt voor gezonde spanning, zijn we blij met de doorlopende aandacht voor kwaliteit. 2023 heeft in het teken gestaan van de transitie naar de nieuwe ISO 27001 norm, die we glansrijk hebben doorlopen.
Team
De feedback die wij krijgen over ons team is overwegend zeer positief. We werken er hard aan, daarom waarderen we dit positieve geluid enorm. Het komende jaar blijven wij evalueren, trainen en verbeteringen doorvoeren om de kwaliteit én het werkplezier hoog te houden.
Goed doen
In onze kerstwens eind vorig jaar hebben wij onze klanten gevraagd om een keuze te maken uit de door ons geselecteerde doelen. Het doet ons deugd dat onze goede doelen actie door jullie wordt gewaardeerd en dat er en masse is gestemd.
De uitslag:
Stichting De Zonnebloem 33%
Nationaal Fonds Kinderhulp 25%
Stichting Prins Foundation 25%
Stichting Simba 17%
Wij hebben inmiddels met deze doelen contact gehad voor het overmaken van de donaties.
2024
In 2024 gaan we verder met onszelf en ons bedrijf te ontwikkelen, daarbij blijft het ondernemen met de menselijke maat hoog in het vaandel staan. Wij wensen iedereen een heel fijn 2024 toe!